Professionel forsendelse af din pakke

Er du indehaver af en online shop, som forhandler fysiske varer, benytter du dig sikkert allerede i dag af en forsendelses service. Men har du tjekket, om den service, du benytter, er den billigste og mest fordelagtige for dig og din virksomhed?

Hvorfor kan jeg ikke bare sende varer med almindelig post?

Mange mindre firmaer, som driver online shop virksomhed, har ikke den optimale aftale om levering og fragt. Man gør måske brug af de samme tjenester, som man vil anvende som privat person – og denne løsning er sjældent den billigste, når det handler om professionel distribution.

Samtidig er det ikke alle, der forstår at prissætte produkter i forhold til fragt omkostningerne. Dette kan hurtigt komme til at påvirke priserne på varerne i shoppen, og dermed kundernes lyst til at købe. Hvis man eksempelvis ikke kan tilbyde gratis retur fragt, eller fri levering ved køb for over et bestemt beløb, vil kunderne ofte vælge én fra som online shop. Og derfor er det en rigtig god idé så hurtigt som muligt efter opstarts fasen af få lavet en god aftale med en udbyder af de fragt tjenester, man kan behøve.

Hvordan finder jeg den bedste leverandør af forsendelses tjenester?

Hvis du således leder efter den rette erhvervsrettede løsning til forsendelse af pakker, kan det anbefales at tjekke PostNords erhvervspakkeløsninger.

Når du vælger at bruge PostNord som din leverandør af pakke forsendelses løsninger, får du mulighed for ved hjælp af det smarte online system Pacsoft Online spore din pakke fra A til B, og dermed følge den på dens færd fra dig som afsender til din kunde som modtager. Både du og modtageren får begge et overblik over pakkens rejse, og et pålideligt tids estimat for dens ankomst til pakkeshop eller modtagerens hjem.

Læs mere om PostNord erhvervspakke løsninger på propakker.dk